Camera de Comert si Industrie Iasi

Soluționarea litigiilor prin
arbitraj comercial
 
Servicii suport
pentru mediul de afaceri
 
 
Certificate
și acte constatatoare
 
Standarde europene și internaționale
CZI ASRO IAȘI
 
Înscrieri în Registrul Național de Publicitate Mobiliară (RNPM)
 
 
Informații de afaceri
 
 
 
Pregătire și perfecționare profesională
 
Cursuri autorizate ANC
și cursuri open
Recunoașterea performanței
 
Reprezentarea
mediului de afaceri
 
 
Despre noi
 
Organizare și conducere
 
 
Rețeaua Camerelor de Comerț
România
Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Camerele Judetene
Europa
Eurochambres
Global
International Chamber of Commerce



Webinar
Contractele FIDIC
Contractele naționale


Speakeri:
dr. Alina Cobuz, Avocat și Arbitru
conf.univ.dr. Maria Dumitru,
Avocat și Arbitru

Marți, 18.05.2021, orele 14.00-17.00

Camera de Comerț și Industrie Iași vă invită la un webinar dedicat Contractelor FIDIC / Contractelor naționale, respectiv modificărilor aduse la contractele în construcții prin aplicarea dispozițiilor HG nr. 1/2018.

Participanți:
- Antreprenori și administratori care activează cu precădere în construcții, proiectare, investiții, dezvoltare imobiliară etc.;
- Consilieri juridici;
- Experți contabili și contabili autorizați.

Subiecte principale abordate:
1. Contractele FIDIC / Contractele naționale. Prezentarea contractelor și a elementelor de noutate aduse prin HG nr. 1/2018.
2. Formularea revendicărilor de către Antreprenor. Formularea revendicărilor de către Beneficiar.
3. Rolul supervizorului în noile contracte folosite. Decizia supervizorului.
4. Soluționarea revendicărilor și a disputelor în contractele naționale conform HG nr. 1/2018.
5. Arbitrajul - metodă rapidă și eficientă de soluționare a litigiilor comerciale.
6. Întrebări și răspunsuri.

Speakeri:

Dr. Alina Cobuz-Bagnaru, Avocat și Arbitru
- Avocat în cadrul Baroului București din anul 1995 și Partener Fondator al Societății de Avocatură Cobuz și Asociații, din 1999;
- Membru al International Bar Association (IBA - Section of Business Law);
- Specialist FIDIC și expert în revendicări și litigii; Avocat specializat în arbitraje interne și internaționale;
- A reprezentat statul român și companii multinaționale din țară și străinătate în peste 90 de procese interne și internaționale de arbitraj la Paris, Londra, Viena, Zurich, Geneva și Osaka;
- Arbitru la Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, Bursa de Valori București; Arbitru Baroul București;
- Lector la Masteratul de Achiziții Publice - Universitatea Tg. Mureș.

Conf.univ.dr. Maria Dumitru, Avocat și Arbitru
- Președinte al Curții de Arbitraj Comercial de pe langă Camera de Comerț și Industrie Iași;
- Formator Institutul Național de Pregătire și Perfecționare a Avocaților (INPPA);
- Lector Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI);
- Titular al cursului de Drept comercial, Facultatea de Drept și Științe Administrative;
- Avocat Baroul Iași.

Beneficiile participanţilor:
- actualizarea cunoștințelor profesionale în privința Contractelor FIDIC / Contractelor naționale;
- cunoașterea modalității alternative de soluționare a disputelor prin arbitraj, precum și a avantajelor soluționării pe această cale în raport cu modul de soluționare în instanțele de drept comun;
- vă încurajăm să adresați propriile întrebări punctuale prin formularul de înscriere de mai jos.


Tarif de participare:

- 250 lei/persoană, la care se adaugă TVA.
- discount 15% pentru membrii Camerei de Comerţ şi Industrie Iaşi.

Înscriere şi plată:
- data limită pentru înscriere şi plată: 14 mai 2021.
- plata se va efectua prin virament bancar, în baza facturii proforma, generată și comunicată de CCI Iași.

Relații suplimentare: Sorin Gheorghiu, Director Direcția Promovare și Relația cu membrii, sorin.gheorghiu@cciasi.ro.

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

Nume
participant:
Telefon:
E-mail:
Întrebări
punctuale:
Plata se
înregistrează
pe:
Persoană fizică
Persoana juridică identificată cu datele de mai jos:
Denumirea
firmei:
CUI:
În cazul renunțării la participare sau neaccesării platformei online din motive ce țin de participant, suma achitată nu se restituie.
În cazul în care, din motive obiective, seminarul nu se mai desfășoară,
Camera de Comerț și Industrie Iași va restitui participantului suma achitată.
Formularul de înregistrare completat
reprezintă expresia de voință a părților și ține loc de contract.

Prin apăsarea butonului "Transmitere" se va genera un mesaj automat
către Camera de Comerț și Industrie Iași, conținând informațiile de mai sus.

Prin apăsarea butonului "Transmitere", acceptați prelucrarea de către noi a informațiilor completate în formular, în scopul înregistrării și asigurării comunicării ulterioare. Pentru mai multe detalii privind protecția datelor cu caracter personal: click aici.

Vă mulțumim!
 
 
Parteneri media:
Contact: cciasi@cciasi.ro Vizitati-ne si pe Facebook