Camera de Comert si Industrie Iasi

Soluționarea litigiilor prin
arbitraj comercial
 
Servicii suport
pentru mediul de afaceri
 
 
Certificate
și acte constatatoare
 
Standarde europene și internaționale
CZI ASRO IAȘI
 
Registrul Național de Publicitate Mobiliară (RNPM)
 
 
Informații de afaceri
 
 
 
Pregătire și perfecționare profesională
 
Cursuri autorizate
Recunoașterea performanței
 
Reprezentarea
mediului de afaceri
 
 
Despre noi
 
Organizare și conducere
 
 
Rețeaua Camerelor de Comerț
România
Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Camerele Judetene
Europa
Eurochambres
Global
International Chamber of Commerce

Atelier intensiv
MARKETING DIGITAL
Pronunțat caracter aplicativ
Ideal pentru IMM-uri

Trainer: Andrei Ungureanu, consultant & formator
10 decembrie 2024
la sediul Camerei de de Comerț și Industrie Iași

 

Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi vă invită să participaţi la Atelierul intensiv: MARKETING DIGITAL. Workshop-ul va avea un pronunțat caracter aplicativ și este ideal pentru IMM-uri.

Trainer: Andrei Ungureanu, consultant & formator.
Invitați:
Bogdan Ungureanu (expert PPC, QuantumSync Media), Alexandru Roland Dan (social media expert, Roliny Media), precum și un expert automatizare al HypeIT.
Data: 10 decembrie, între orele 9.00-17.00.
Locație:
sediul Camerei de Comerț și Industrie din Iași, B-dul Carol I nr. 27, Dealul Copou.

Ești antreprenor și cauți soluții pentru a-ți crește afacerea online?
Acest atelier intensiv este conceput pentru tine!

- Învață să folosești cei 4C din online în avantajul afacerii tale.
- Află cum să pui întrebările corecte pentru a optimiza marketingul la nivel organizațional.
- Obține un plan de acțiuni concrete și personalizate pentru succesul firmei tale.

Agenda Workshop Marketing Digital

9:00 - 9:30
Welcome Coffee & Networking.
Sosirea participanților, sesiune de networking informală. Descoperiți noi conexiuni și faceți schimb de idei.
9:30 - 11:00
Prezentarea participanților și a afacerilor - Răspundem la „CINE?”
Fiecare participant își prezintă afacerea într-un format concis (pitch de 2-3 minute).
Moderatorul Andrei Ungureanu va facilita sesiunea pentru a înțelege obiectivele și nevoile fiecăruia.

11:10 - 11:30

Coffee Break & Networking și pregătirea sesiunii următoare.
11:30 - 12:30
Prezentare: Social Media Marketing adaptat afacerii tale.
Speaker: Roland Alexandru Dan.
Descoperiți cum să creați o strategie eficientă de social media marketing, adaptată tipului de afacere. Sesiune interactivă cu întrebări și răspunsuri.
12:30 - 13:00
Concluzii și planuri personalizate pentru fiecare caz prezentat.
Analizăm ideile discutate și trasăm un plan de acțiune pentru fiecare participant.
13:00 - 13:30
Lunch & More Networking.
13:30 - 15:00
De la conținut la comunitate: SEO, landing page și automatizări de marketing.
Invitat: Specialist automatizare Hype IT SRL.
Cum să transformați conținutul într-o comunitate activă. Sfaturi pentru optimizarea SEO, crearea de landing pages și utilizarea automatizărilor de marketing pentru conversii.
15:00 - 15:10
Coffee Break & Networking.
15:10 - 16:30
Strategii PPC, bugete și Call-to-Action pentru campanii eficiente.
Speaker: Expert PPC Bogdan Ungureanu.
Focus pe campanii PPC care generează rezultate, cu bugete bine gestionate și mesaje clare pentru Call-to-Action. Sesiune practică și interactivă.
16:30 - 17:00
Concluzii finale și Call-to-Actions pentru viitor.
Moderatorul Andrei Ungureanu va sumariza ziua și va propune următorii pași pentru participanți, stabilind direcții de dezvoltare.

Înscrie-te acum și adu-ți afacerea la nivelul următor!

Beneficii participanți:
- Pentru un plus de valoare, exemplele din workshop vor fi adaptate domeniilor de activitate ale participanților.
- Desfășurarea față în față, la sediul Camerei de Comerț și Industrie din Iași, b-dul Carol I nr. 27, Dealul Copou, oferă gradul maxim de interactivitate.
- Numărul locurilor este limitat, pentru a oferi posibilitatea unui workshop cât mai eficient pentru participanți
.

Tarif de participare:
- 500 lei/persoană, la care se adaugă TVA.

Discounturi:
- 15% pentru salariații firmelor membre ale CCI Iași;
- 30% pentru membrii comunității ATIPIC;
- 10% pentru șomeri și studenți;
- 10% pentru persoane cu dizabilități;
- 10% pentru cei care se înscriu împreuna cu o altă persoană;
- 10% pentru persoanele care au absolvit un curs autorizat organizat de CCI Iași.
Discounturile de mai sus nu se cumulează.

Înscriere și plată:
- data limită pentru înscriere și plată confirmată: 6 decembrie 2024.
- plata se va efectua prin virament bancar, în baza facturii proforma, generată și comunicată de CCI Iași.

Relații suplimentare: Ilona Vitan, 0740373500, scoala@cciasi.ro.

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

Nume
participant:
Telefon:
E-mail:
Plata se
înregistrează
pe:
Persoană fizică
Persoana juridică identificată cu datele de mai jos:
Denumirea
firmei:
CUI:
În cazul neparticipării din motive ce țin de participant,
suma achitată nu se restituie.
În cazul în care, din motive obiective, evenimentul nu se mai desfășoară,
Camera de Comerț și Industrie Iași va restitui participantului suma achitată.
Formularul de înregistrare completat
reprezintă expresia de voință a părților și ține loc de contract.

Prin apăsarea butonului "Transmitere" se va genera un mesaj automat
către Camera de Comerț și Industrie Iași, conținând informațiile de mai sus.

Prin apăsarea butonului "Transmitere", acceptați prelucrarea de către noi a informațiilor completate în formular, în scopul înregistrării și asigurării comunicării ulterioare. Pentru mai multe detalii privind protecția datelor cu caracter personal: click aici.

Vă mulțumim!
 
 
 
Parteneri media:
Contact: cciasi@cciasi.ro Vizitati-ne si pe Facebook